Konu
MSN tekrar gelse kullanır mısınız?
16-07-2019, 05:40:29
#23
ogrgn
kimse kullanmaz skype var ve mobilde whatsapp var kimin hangi ihtiyacını çözecek ki kullanılsın . belki mobilde yeni bir furya başlatılabilir ancak pc ye çok başka birşey lazım çünkü çok şey gördü pc bana göre