MCA96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mağaza sahibinin internet ile hiç bir alakası yok yani mağazanın bir sitesi veya instagrami yok girmek istediğini söyledi bende R10 bahsettim %25 komisyon ile satış ortağı bulabilirsin diye anlattım kısaca oda araştirmamı istedi yani kısacası Şuanda sadece komisyonlu whatsaap üstünden ürünler hergün gönderilicek ve siparişler whatsapp üstünden verilecektir.

Son olarak @DenqeSiz; toptan gömlek olayini sorup özel mesaj ile size dönecegim
Tamam hocam stok bol bizde konu içinde de belirtim xml ile çalışmıyoruz onuda bildirin