hopetr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vmware esxi 6.0 Uygundur.
Cpu nun tamamını kullanmaktan kastınız nedir acaba ?
Yani toplam cpu gücünü hesaplıyarak %5-%10 luk boşluk kalıcak şeklinde fulleyebilirsiniz.
6.0 uygun değildir

6.0 güncell ssd ve network kartlarını tanımıyor örnek intel 7 nesil ethernet kartlarını veya m2 ssd leri.


ayrıca yaptırımız test sunucuları ile 6.7 ile 6.0 arasında %35 performans farkını gördük.



omerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani toplamda %80 işlemci kullanabilir miyim. Ayrıca hangi platformu tavsiye edersiniz, vmware, esxi vs?
evet kullanırsınız.

bir kısım log için bırakmanız yeterli.

tavsiyemiz hem telefon hemde web üzerinden takip daha kolay olabilmesi için

vmware 6.7 u2 kullanmanız.