omerk2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani toplamda %80 işlemci kullanabilir miyim. Ayrıca hangi platformu tavsiye edersiniz, vmware, esxi vs?
Vmware esxi 6.0 Uygundur.
Cpu nun tamamını kullanmaktan kastınız nedir acaba ?
Yani toplam cpu gücünü hesaplıyarak %5-%10 luk boşluk kalıcak şeklinde fulleyebilirsiniz.