15 Temmuz anısına herkesten güzel bir söz bırakmasını rica ediyorum.
Lütfen gereksiz muhabbet yorum tartışma konuları istemiyorum.

”Sahipsiz vatanın batması haktır, sen sahip çıkarsan bu vatan batmayacaktır !”
(Mehmet Akif Ersoy)