Abbozdag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde en nefret ettiğim şey diyebilirim. Düzeltilmesi dileğiyle 👍
vidtekno adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Tam da bu sorun ile ilgili konu açacaktım. Sorun hakkında konu açtığın için teşekkür ederim. Gelecekte R10.NET'in sorunu düzeltmesi dileğiyle...



herkes aynı şeyi istiyormuş tekim sanmıştım