Hala çok pahalı değil, algısal bir şey bu. 1 liraya 1000 takipçi satanlar vardı. hala güzel fiyatlarla satış yapanlar var ama bazı dev siteler fena çuvallamış durumda. o değil, bakiyelerimiz de içerde kaldı ne yapacağız muallakta