Müşterilere önceden birkaç lira degil de şu an ki fiyatları söyleseydik problem olmazdı. Adamlar yıllardır benden 1k 1 tl den alıyordu. Şimdi 1k 5 tl kabul etmiyor. %500 zam mı olur diyorlar haklılar