Instagram bot begeni takipçi vesayre işlerin sonunu getirdi galiba son güncelleme ile fiyatlar uçmuş

yüksek olsada begeni gitmiyor
Olması gereken oldu işte

10 Kuruştan 20 kuruştan follow satmak neymiş gördüler. Eskiden 1tl ye takipçi bulduğumuzda bedava gibi gelirdi umarım piyasanın değeri artık bilinir daha fazla patlamayacaktır datalar çözüm gelecektir illaki düzeni sosyal medya üzerine kurulu insanlar var.