Büyük gibi duruyor ama daha yavru bu. Yavruların içinden aldık. Bir kaç aylık daha. Alnın ön kısmında çizgiler duruyor.

Dışarıya çıkardık kafesle bugün biraz. Sonra telefondan kuş sesleri dinlettik. Sesleri dinleyince coşuyor resmen. Kafesi parçalayıp çıkacak sanki. Ama gel gelelim yemi yemiyor. Su içtiğini de görmedim.