Hocam genelde dişi muhabbet kuşları daha çok ısırır. Resimde gördüğüm kadarıyla bu yetişkin bir muhabbet kuşu gagasının biraz kesilme zamanı gelmiş gibi ama yaz aylarında bunalmış olma ihtimalide var. Ayrıca 3 gün çok kısa bir zaman bizim evde muhabbet kuşumuz var ortalama 2 yıldır bizde hala ısırıyor. Kavga ediyor eline kafana geliyor ilgilenmediğine ısırıyor o derece yani. Muhtemelen diğer muhabbet kuşu genç bir dişiydi. Bu arkadaş beni bırakın modunda bir yetişkin olabilir.