Merhaba Cadır kampına gittim Ayvalık sarımsaklı arasında seytan sofrasına giden yol üzerinde Murat reis cadır kampı var orda kalalım dedik ilk irtiba iyiydi. plajı vs vardı. Ama kaldık bin pişman olduk. Aileye yönelik hiç değil tuvalet ve duşlar çok kötü, Hafta baska yere gideceğim izlenimlerimi buraya tekrar yazarım.