Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yabancıların yaptıklarını taklit ederek büyüyen çok oldu. Ama bu dakikadan sonra yapılanı yapıp bir şey kazanamazsın. Bir ara sokak röportajları ve absürt sorularla milletin cevapları ilgi çekiyordu. Artık o da pek ilgi görmüyor. Özgün fikirleriniz varsa çok da geç kalınmadı bence. Bazı kanallar kalitesini belli ediyor ve takipçi kitlesi sadık kalıyor.