Yabancıların yaptıklarını taklit ederek büyüyen çok oldu. Ama bu dakikadan sonra yapılanı yapıp bir şey kazanamazsın. Bir ara sokak röportajları ve absürt sorularla milletin cevapları ilgi çekiyordu. Artık o da pek ilgi görmüyor. Özgün fikirleriniz varsa çok da geç kalınmadı bence. Bazı kanallar kalitesini belli ediyor ve takipçi kitlesi sadık kalıyor.