Konu
R10 bana kizar mi :d
13-07-2019, 13:48:21
#1
orhanbektas
Satabileceğim ve satin alabileceğim bir çok şey olduğundan dolayi sürekli konu açmaktayim, ama hiçbiri diğer konumla alakasi yok,
sadece çok fazla açmaktayim sorun olurmu