AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu sanada sormak istediklerim varda ilk defa böyle bir konuya şahit oluyorum sanırım.
Ne diyim? Mesela isimlerini düşündün mü?
Hangi burç olacak?
Hocam şaka bir yana nöbeti biri devralsın forumdan bir kişi eksilmeyelim sonra.

Ben halimden memnunum dede olmayı 4 gözle bekliyorum 😂😂🤗🙈 kedilere dede oldum bu kızımada 1 kere dede oldum gene olucam nazlanıyor doğurmayacağı tuttu 😂😂😂😂🙈🙈🤗