Bir süredir facebookta kıbrısta asker yapanlara 1000tl prim diye reklam çıkıyorlar sahte e devlet sitesi kurmuşlar kişilerin e devlet bilgilerini calmaya calisiyorlar bunlara önlem alamaz mıyız her gördüğümde giriş yapmayın e devlet bilgileriniz gider diyorum ama illa giren oluyordur