Merhabalar, ben Yeni Medya bölümü öğrencisi olarak kendimi geliştirebilmek , kendime yatırım yapabilmek adına staj yapabileceğim - kendime bir şeyler katabileceğim - medya ,iletişim veya bilişim sektörlerinde hizmet veren kurumlar arıyorum.
İyi seviyede İngilizce biliyorum. Uzun süredir sosyal medyada hesap yönetimi yapıyorum , haber veya makaleler yazabiliyorum( ingilizce dahil ) Photoshop bilgim var. üstte de belirttiğim gibi kendimi geliştirebilmek adına ve zamanımı boş geçirmek istemediğimden dolayı bunu istiyorum..