Merhabalar arkadaşlar.

Sitemin bazı sayfalarında dışarı verdiğim bağlantılar ssl değil. Bu yüzden bu sayfalarda tarayıcı çubuğunda ünlem işareti çıkııyor bunu nasıl çözebilirim.