sever2k7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 - Programın klasörünü paylaşıma açın.
2 - Klasöre kullanıcı hesabının erişimine izin verin.
3 - Bilgisayarım'a girin ve "Ağ Sürücüsü'ne Bağlan" tıklayın.
4 - Klasör kısmına \bilgisayar_adıpaylaşım şeklinde yolu yazın.
5 - "Ağ Sürücüsü" eklendikten sonra programın kısayolunu masaüstünüze atın.

Bu şekilde çalışması gerekiyor daha önce yapmıştım.
çok teşekkür ederim fakat bu sefer de lisans hatası aldım çok garip.