Merhaba ahâli,
Markette kurulu olan barkod sistemi var. Bu sistemi iki bilgisayarda tek program olarak kullanmak istiyoruz(stok,giriş,çıkış,ciro vb.) Programın alt yapısını tamamen bilmediğim için daha önce yapmış olan varsa yardımcı olabilir mi?