Merhaba,
Telefon kayıtlarınız elimizde mevcut.
Kimse size hata oldu diye birşey belirtmedi. Konuyu tamamen çarptırıyorsunuz.
Biz sizin yurtdışında olduğunuzu bilemeyiz. Özel mesaj atılmış geri dönmemişsiniz.
Üzerine 3 kere aranmışsınız ve ulaşılamamış. Sözleşmede belirtildiği gibi 7 gün içinde ödemesi yapılmayan hizmetin silinmesini zaten onaylamışsınız ki biz 11. gün sonunda silmişiz.
Lütfen R10 yetkilileri açtığımız destek talebinede dönüş yapabilirler mi artık. Bu arkadaş tamamiyle yalan bilgi paylaşmaktadır.