MuratSuhaMakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25000-30000 arası otomatik bir araç bakıyordum, japon araçlarını hep severim. Eşim çok sevdiği için illa bundan alalım diyor sonrasında onun olucak araba. İçime sinmeden Nissan Micra bakıyorum. Hep bayan arabası olarak görmüşümdür, 2-3 gündür ısınmadım değil ama neyse
şimdi onca zaman ben o araca nasıl bineceğim,
bu saçma düşüncemi ve ön yargılarımı yıkmanız için sizden destek bekliyorum.
İnsanların sırf ayaklarını yerden kessin diye hala murat, şahin, kartal gibi araçlara bindiği bir dünyada yaşıyoruz.
Nissan iyidir. Micra'Nın ufaklığı ve yaygınlığı, yedek parça fiyatları ve bulunabilirliğini yüksek yapıyor. Yani aracı aldıktan 2 sene sonrasını da düşününce, micra hesaplı ve pratik bir çözüm. Park yeri gibi konularda da birçok araçtan daha rahat olur