25000-30000 arası otomatik bir araç bakıyordum, japon araçlarını hep severim. Eşim çok sevdiği için illa bundan alalım diyor sonrasında onun olucak araba. İçime sinmeden Nissan Micra bakıyorum. Hep bayan arabası olarak görmüşümdür, 2-3 gündür ısınmadım değil ama neyse
şimdi onca zaman ben o araca nasıl bineceğim,
bu saçma düşüncemi ve ön yargılarımı yıkmanız için sizden destek bekliyorum.