Herkes farklı yorum yapmış ama ortada yargıtay kararı var. Hala da farklı yorumlar geliyor, izin almaya kadar gitmiş konu

Sadece başkasının konuşmasını kaydetmiyorsuz, burada durum değişik.
Kendi taraf olduğunuz konuşmayı kaydediyorsunuz. Savcı bir laf ederse ilgili yargıtay kararını önüne koyarsın olur biter. Yukarıda arkadaş vermiş.