Veritabanı ayarlarından kullanıcının silme yetkisi olmayabilir. Aklıma ilk gelen bu oldu nedense.
Sen var ya adamın dibisin brom.. Veritanındaki DELETE seçeneğini aktif etmemişim.. Niye seçilmemiş onuda anlamadım ya.. Hallettim şimdi. Sabahdandır bunu arıyordum
PHP sürümünü küçülttün mü hocam kurduğun tema ile ilgili sorun olabilir. Benim başıma gelmişti. Tema Php sürümü ile çakışıyor bazen
7.3 deydi uyumsuz demiş biri 7.2 ye yeni çektim. Sorun yok çalışıyor şuan..
İkinizede teşekkürler