enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bu kısıma ne yazıyoruz ne denediysem olmadı.
ben 12 haneli bi numara yazdım kabul etti.

0.12 tl bi çekim yaptı, şuanlık bi kimlik muhabbeti çıkmadı bana.