benim parayla ücretle vs işim yok dostum uzun zamandır pek girmiyordum şu son bikaç haftadır daha sık girmeye başladım buraya ama iştirakte bulunduğum tüm arkadaşlar bilir benim parayla işim en son plandadır. ve rakam verirken asla sert olmadım, ki ücretsiz yardımcı olduğum arkadaşlar da olmuştur. ve bahsettiğim arkadaşlar da talep ettiğim üst rakamın da üstünde eft yapmışlardır ki bu da gerçekten kaliteli işçilik olsun güzel işçilik çıksın diye bişeyler yapma çabamdandır. kısacası bana para lazım değil