Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Sinirlenip kavga etmek veya bağırıp çağırmak size bişey kazandırmaz. Karşı tarafın sizi daha çok kışkırtmasına fırsat verir. Yapınız dolayısıyla haksızlığa veya yanlış ithamı kaldıramıyorsunuz sanırım.
Taşınmak yerine sakin bir üslupla kırgınlığızı dile getirin ve mümkün olduğunca görüşmeyin. Bu onları yanlış yaptıklarını düşünmeye sevkedecektir. Aksi davranışlar kendilerini haklı olduğunu düşünmeye sevkedebilir.
Eşiniz bunu size aktarırken nasıl aktardığı da önemli. Daha önemlisi ne düşündüğü. Sizi en çok kızdıran da bu olmuş sanırım.