sizin iyi niyetli yaptığınız bir davranış var, fakat artık dünya kötü, taşınıp gitseniz de nereye giderseniz gidin aynı davranışı sergilerseniz aynı cevabı alıcaksınız
burda eşiniz kısmen kusurlu, ben eşinizin yerinde olsaydım komşuya ağzının payını çok kırmıycak şekilde verir ardından mesafe koyar ve size de bu olaydan hiç bahsetmezdim
ama şu durumda yapıcak bişi yok, eşinizde şaşkınlıktan cevap veremememiş olabilir, ona da kızmayın
tek yapmanız gereken sakinleşmek, eşinizle aranızı düzeltmek ve komşularla aranıza mesafe koymak
taşınmak çözüm değil, çok geçmiş olsun...