taşınıp gitmeniz veya bu tarz agresif davranışlarda bulunmanız karşı tarafın haklı olduğunu düşündürecektir ki ben bile öyle düşünmeye başladım bu yüzden sakin kalıp gerekirse olayın soğumasını beklemeniz ve onların biz ne yaptık ya ne saçmaladık demelerini sağlayacaktır. o yüzden sakin kalmak ve eşinizle aranızı düzeltmeniz bu tarz şeylerde birbirinizle tartışmak değilde birbirinize destek olmanız evliliğinizi güçlendirecektir. diğer tarafları başkalarını düşünmeyin onlar gereksiz detaylar