İnsanlar ile mesafeyi ayarlamak gerekiyor.
Siz hatalısınız ya da başkası hatalı demiyorum. Konu ve karşıdaki insan kim olur ise olsun mesafe önemli.Siz iyi niyet çerçevesinde yaklaşmış olabilirsiniz ama karşı taraf farklı algılayabilir.
Sinirlerinizi yıpratmayın, eşinize karşıda bir adım atın.