Abicim bundan 10 sene öncesine kadar sabahtan akşama kadar mahalle aralarında kapılarımız açık veya anahtarı üzerinde bırakıp dönüp arkamıza bakmazdık. Ozamanlar millet banka nedir bilmiyordu bütün birikimlerini evde saklıyordu ama güven vardı.
Annemiz şehir dışına, memlekete gittiği zaman konu komşu evine yemeğe davet eder bazı geceler onlarda kalırdık.
Çaya, kahveye, oturmaya, pikniğe giderdik hep beraber vakit geçirirdik.
Herhangi bir sevindirici haber aldığımızda beraber sevinir mutlu olurduk. Aksi durumda beraber üzülür ağladık.
Zaman mı insanları değiştirdi insanlar mı zamanı değiştirdi?? Bu sorunun cevabı yok malesef.
Bugün her yerde koca koca siteler, insanlar birbirlerini tanımıyor. Selam versen hal hatır sorsan yanlış anlıyor.
Apartmanda biri mi doğmuş, biri mi ölmüş, kimin nesi var milletin haberi yok.
Güven yok, komşuluk yok, yardım severlik yok, en önemlisi insanlık yok.
Böyle bir durum olmasıda normal. Sen sakin ol yengeyle durumu konuş güzelce anlat. Bu işi fazla uzatmayın konunun üzerini kapat.
Allah'a emanet..