Hocam evi yaksan zaten bu kadar kızdığına göre demekki aslı astarı varmış derler. Milletin ağzı kapanmaz herşeye kafa takmamaya çalış. Maalesef haberlerde bu tarz olaylar çok fazla olunca (13 aylık bebeğe te**vüz edip öldüren k*pekler var) karşı tarafta rahatsız olacaktır bu haberleri gödükçe herkesin psikolojisi bozuluyor şahsi algılamamak lazım. Şuan ben süpriz vs. değil isteyemem yani hayatta komşunun kızının cep telefonunu. Bu devirde artık korkarak yaşıyoruz maalesef.