eşinizin size güveni olabilir, onun orada sizi savunamaması aklınıza kötü birşeyler getirmesin, sadece böyle tuhaf olaylarla karşılaşıldıgında insan ilk anda tepki veremeyebiliyor. Öncelikle keslinlikle eşinizle aranızı düzeltin, diğer bağnaz insanlara da kesinlikle zarar vermeyi düşünmeyin, haklı iken haksız yere düşmeyin. Tek yapmanız gereken ben kendimden eminim ama siz sanırım kız çocugunuzdan emin değildiniz diyerek taşınmanız.
Emin olun taşınmanızı bile gerektirecek bir durum yok ama gördüğüm kadarıyla yapınız bu haksızlığı kaldırabilcek durumda değil. Fazla hassassınız, olayı kendim yaşamış gibi sinirlenmeme rağmen size tek tavsiyem eşiniz ile aranızdaki soğukluğu uzatmamanız.
Siz medeni bir tepki verdiğinizde insan müsvetteleri yaptıkları hatayı anlayacaktır.