Payitaht61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok garip
Garip olan ben miyim?

Ersinco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıklarınızı okudum ve konuyu büyük bir üzüntü ile yorumlayamadan çıkıyorum.
Ağlamak istiyorum ağlayamıyorum. Birbirimize karşı ne hale gelmişiz hem görüyoruz televizyonlarda ama bu durumda olmak..

SeoRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aman hocam sakın haklıyken dediğin şekilde davranırsan haksız olursun aman diyim.
Hocam olduğum konum şu anda, kendi içim de yaşadığımı anlatamam tarifini yapamam..

EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haberlerde
"Minik X Sapık Komşunun Tecavüzüne Uğradı"

Kanallarda
"Sapık komşu Y, 14 yaşındaki X'i "Eşime pasta alacağım sende gel, sen seçersin" bahanesi ile kandırıp tecavüz ettikten sonra öldürdü."

Bunları duyuyor bunları görüyoruz.. Sizin yaptığınız afedersiniz ama gereksiz olmuş.
İster benzin döküp yakın ister kafalarına sıkın. Lüzumsuz davranış.

## Böyle değildik evet, ama artık böyleyiz.
Buna göre davranmak zorundayız. Otobüste giderken Vals yapıyoruz kadınlara dokunmamak için.
Artık çocuk güldürmeye korkar hale getirdiler beni.

zbucky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kusura bakmayınız da , allah belamı versin ben bile sinirlendim şimdi argo da kullanamıyorum ama siz o insan olmayan şahısa içimden dediklerimi anladınız.
Konuşun hocam, susmayın.

Iguanabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimsenin kimseye güveni kalmadı artık cidden çok saçma ne yazık ki..
afili_filinta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü bir durum. Ama fevri davranma sakin kafayla düşün. Eminim eşin sana güveni vardır, böyle bir şey için yuva yıkılmaz. Onlarca haber çıkıyor, o kadın da etkilenmiştir bu haberlerden. Bu yüzden dolayı yanlış anlaşılma olabilir

Sinirden herkese sardım, eşimle şu anda konuşmuyoruz. Ben senin kocanım veremedin mi ağzının payını diyorum susuyor.