Üstat,
Benim sadece pastayı kapının önünden almasını istemem mi lüzumsuz veya gereksiz davranış olmuş? Hiç mi eşinize dostunuza süpriz yapmadınız pastayı görmeden eve sokmaya çalışmadınız
Yaptım, yaptığınız yanlış değil.
Daha önce bir mesajda yazmıştım da linç yemiştim cinsel açlık var. İnsanların beyinleri yeme ve üremeye çalışıyor artık.
Üzülerek söylüyorum, keşkelerin arkasından söylüyorum ama siz ne kadar iyi niyetli olsanız da
"babalarının öz kızlarına tecavüz ettiği" şu dönemde yaptığınız çok yanlış.
Tası tarağı toplayıp gidin gerçekten gidin yaşanmaz o insanlarla.