Eskişehir'de yaşıyorum. Türkiye'ye göre oldukça iyi konumda olan bir şehir ve Eskişehir'i bilenler için söyleyeyim Espark'ın orada oturuyorum. Geneli 20 - 25 yaş arası üniversiteli kızlar yolda yürürken çarpmamak için kaç kere kendimi yola atmışlığım var. Çarparız yanlışlıkla sinirlenir de bu tacizci diye bağırır başımıza bela alırız diye. Evet iyi niyetiniz vs olabilir. Lakin haberleri gündemi göz önünde bulundurmak gerekiyor. Bugün sadece sevgililer bile ayrıldığında kız intikam için beni taciz etti vs diyor hayatını karartıyor çocuğun aman dikkat