Ah be güzel kardeşim, zihniyetler o kadar bozulmuş ki şimdiye kadar iyi komşuluğu sürdürebilmen bile büyük mükafat. Benim tavsiyem komşularınla bu kadar iç içe girme. Sen iyilik yaparsın, bir kez lafı edilmez, bir defa gülümsemezsin yüzlerine ne şerefsizliğin kalır ne de haysiyetsizliğin.