arkadaşlar elimde çok fazla kitap var. bazıları gerçekten çok değerli 1. baskı kitaplar. facebookta birkaç grupta paylaşım yapıp ufak ufak satıyorum. ama hesabıma giren havale miktarı biraz artmaya başladı. herhangi bir şirketim yok. bana havale konusunda ne önerirsiniz ?