LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Osmye bakamıcam hocam maalesef ama en güzel savunma taktiği bıraktım 4 2 3 1 kaleyi görünce vur 🤣🤣
osm de bu akşamki galibiyetimi sana armağan edicem hocam sen iyi ol yeni lig için yine kapışırız evelallah