fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun.
güzel haberlerinizi bekliyoruz.
Osmye bakamıcam hocam maalesef ama en güzel savunma taktiği bıraktım 4 2 3 1 kaleyi görünce vur 🤣🤣