Glare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfır yazılım istemiyorum destek sıkıntı oluyor.
Destek ne gibi sıkıntı oluyor hocam . Freelancer çalışıyorum 7/24 olarak ulaşabilirsiniz. Sıkıntı olması zor. Başta ona göre anlaşma yapmanız gerek. İyi forumlar dilerim