Arkadaşlar günaydın.
Bütçeme göre uygun bir ev buldum ve almak istedim. Sahibiyle konuştuğumda evin 1 yıl önce bittiğini ve tapunun kendisiyle ilgili olmadığını, KOOPERATİF olduğunu ve sadece kooperatif devir hissesi yapacağını söyledi. Hisse devri ile tapu otomotik bana geçiyormuş.
Şimdi bu Kooperatif ne demek Cehaletimi bağışlayın bu konularda çok bilgim yok.