Merhaba arkadaşlar, özgün fotoğraf hazırlamak bildiğiniz üzere zor. Bende özgünleştirme amaçlı fotoğraflarda biraz oynama yapıyorum.

- Fotoğrafı çok bozmayacak Efekt veriyorum
- Boyutunu değiştiriyorum.
- Kırpıyorum
- Üzerine konu başlığını yazıyorum
- Son olarak fotoğrafın ismini değiştirip Photo Resizer ile boyutu küçültüyorum.

Sizce bu işlemler ile özgünleşmiş olur mu?