Merhabalar,
Elimde bi tane aksiyon kamerası var ve değerlendirmek istiyorum. Sizce ne gibi videolar çekmeliyim veya ne tutar ?
Görüşleriniz benim için önemlidir. Şimdiden teşekkür ederim.