Yıllardır araç kullanırım 1 kere ceza yemedim çok enteresan değil mi? demek ki neymiş kurallara uyarsanız kimse size zorla ceza yazmazmış ama bazı bölgelerdeki hız sınırlarına acayip ayar oluyorum otoban gibi yol yapılmış hız sınırı 50 oluyor çok fena sövüyorum o zaman ya o yolu öyle yapma yada hız sınırını makul seviyeye çıkart böyle durumlarda söz konusu
Mutlaka bir sebebi vardır 50 belirlendiyse. Arkadaşlarım öyle bir yolda ineğe çarptılar. Hız limitine uysalar farkedip durabilirlerdi belki de.