gristh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkedeki diğer yanlışlar sizin hız sınırını aşmanızı serbest kılmıyor. Evet birçok alanda birçok konuda uygulanmayan prosedürler, işine geldiği gibi adam kayırmalar, yanlış tutumlar mevcut olabilir. Ama sizin çiğnediğiniz kural bu yanlışlardan ve eksiklerden bağımsızdır. Önemli olan birileri kuyruğuna basmadan yanlışa yanlış diyebilmektir.
Katılıyorum size hız sınırını geçip Suriyeliye bağlamak nasıl bir durum anlamadım. O zaman geçen elimi kestim konu açıp Suriyeliler elini kesmiyor mu diyeyim ne diyeyim. Suç sizi bağlıyor eğerki haksızlık idaa ediyorsanız hukuk yolu açık. Dilekçenize suriyelilerden dert yanmayın yalnız ciddiye almaya bilirler.