Başkasının yaptığı hataların sonuçlarını siz çekmediğiniz gibi, sizin hatalarınızın sonucunu da başkası çekmez. O şu yaptı, bu yaptı demek bir anlam ifade etmiyor.
Siz kurallara uyacaksınız. Ceza geldiğinde o da uymadı derseniz bir şeyi değiştirmez. Size kesilir yine.

Haksız olduğunu düşünüyorsanız cezayı ödeyip, itiraz edebilirsiniz.
Dün forumda biri paylaşmıştı. 1002 TL ceza yemişti ve ödemişti. Yasal faiziyle geri ödenmesine karar vermişlerdi.