arkadaşlar 2 sene önce istanbuldan çanakkaleye gidiyordum. Edirne de bir gişede dikkat ettim herkes 100 e yakın hızla geçiyor gişeden otomatik geçiş sistemi mevcut. *** dedim bunlar ceza yemiyormu. Kendimde 65 km hızla geçtim. Hız sınırı 30 muş aştığım için 412 tl yemiştim evlat acısı gibi koymuştu.