abdlkdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski bir tasarım tarzı. yavaş yavaş geliştirmene bak kendini. bu işler böyle başlar.

kolay gelsin.
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.
Renk körü olduğum için renk uyumlarında sorun yaşıyorum. Ben renkler açısından rahatlatacak veya benim gelişmemi sağlayacak bir öneriniz varmı?